FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Nowy obszar - piaski
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Forum klanu Devils Strona Główna » Przyszłość EI » Nowy obszar - piaski
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy wprowadzić nowy obszar do gry?
Tak
100%
 100%  [ 29 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 29

Autor Wiadomość
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Pon 12:40, 09 Lip 2007    Temat postu: Nowy obszar - piaski



Udało mi się wrzucić piaski do multi. Jednak trzeba będzie dorobić więcej potworów na mape, co będzie baaaardzo długo trwało, dlatego zanim zaczne coś więcej z tym robić prosze was o głosy w ankiecie, Czy wprowadzić nowy obszar do gry. Piaski mają być trudniejsze od miasta, albo tak samo trudne, jeszcze nie wiem.
LINK DO MAPY:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Miklosz dnia Śro 14:14, 18 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Przemek
Klanowicz



Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Żywiec
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Pon 15:38, 09 Lip 2007    Temat postu:

No nareszcie byście mieli jakąś odmianę. Ja w Evila nie gram, ale jestem za. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Pon 17:24, 09 Lip 2007    Temat postu:

Jest jeszcze jedna sprawa, testowanie siły stworków itp. oraz co ma wypadać z tych orków ;P? Kasa czy obsydian, albo skamieniałe kości z magów. Zrobiłem zmodowane jasnowidzenie, żeby zobaczyć dokładnie rozstawianie mobków, i jednak aż tak mało ich nie jest. Jednak w jednym miejscu jest kilka orczych chat, a nikogo tam nie ma, a jest to nawet duży teren. Chciałbym się z kimś skonsultować jak to powinno mniej więcej wyglądać. GG: 1353404. Osoby chętne na testy mile widziane Wink.
Screen już jest (Ziomen to moja oszukana postać którą używam do sprawdzania czy misja działa ;P)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Boxer
Klanowicz



Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Pon 18:32, 09 Lip 2007    Temat postu:

Ja jestem za. W końcu coś na poziomie miasta, ale nie będzie problemu z odpornością na kłute. Mi się podoba.
Ps. Miklosz jeśli możesz, to zrób coś jeszcze na ingos (dla łucznika najlepiej, bo tam takiej misji dla łucznika brakuje). Przydało by się tam kilka nowych zadań Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mały
Gość







 Post Wysłany: Pon 18:59, 09 Lip 2007    Temat postu:

ja jestem za. i proponuje zeby potworki byly tak samo silne, z ta roznica ze inne. bo w martwym miescie sa... hmmm... eeee.... szkilety ???Very Happy no mozna znalezc tez ogniki banshee dziki tygrysy nietoperze i wilki, ale w 3/4 mapy sa t oszkilety. tu by byly orki, zaby, nietoperze, ogniki wilki dziki jaszczury, jak komus sie bedzie chcialo jebac z texturkami to mzoe i inne stworki.
co do sily potworkow to ofc dziki i wilki jak w martwym. orki jak duze szkielety(czyli beda troszke trudniejsze, bo maja szamanow, i sa bardizej zorganizowani, tzn wojownicy lucznicy szamani) nietpoerze ogniki jak na martwym. jaszczury, jesli dobrze pamietam, byly duzo silniejsze w singlu niz reszta potworkow. moznaby wiec wstawic im staty jak u tigow z ing. no w koncu i tak jest ich tylko z 6-7. i wtedy mozna by zrobicmisje, w ktorej trzeba im zabrac skarb, by zasilic np nasza armie w profesjonalna born czy jakas taka sciema:D(no bo nie ukrywajmy, ze i w singlu i w multi barbur jest skapcem:DVery Happy, i kasa moze sie szybko skonczyc)

PS zgalaszam sie z checia do testow, ale jest jedno ale... ja 13 jednak wyjezdzam.... i wroce w sierpnbiu... wiec albo po sierpniu albo przed 13

PS2 i mnie przemo nie wkurzaj ze to co w PS dalem bylo nie na temat:DVery HappyVery Happy:
 Powrót do góry »
Knuckles




Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: ci biedni ludzie mają to wiedzieć ?

 Post Wysłany: Pon 19:40, 09 Lip 2007    Temat postu:

Hmm Miklosz bardzo dobry pomysł, tylko trzeba jakieś dobre, ciekawe misje.
Zgadzam się z MAŁYM chociaż można by dać orki trochę silniejsze od szkiletów,a raczej równe z tymi lepszymi szkiletami.
A co do wypadania to mozna dac kase 40-120 bo obsydain to trochę za dobrze by nam było Very Happy

P.S MAŁY nie masz bana juz?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Pon 20:12, 09 Lip 2007    Temat postu:

40-120? xD jak obsydian chodzi za 65.... ja bym wsadził obsydian z orków skamieniałe kości z łuczników z magów kasa tak 50-80 (nie lubie dużego rozrzutu) Z jaszczurów tak 80-120, potem mamy ogry albo kasa albo dużo grubej skóry (Grubej bo nikt z tego zbroi nie robi, a tak można by było komuś sprzedaj taniej ;P) Ogniki tak samo jak miasto, nietoperze też. Są jeszcze króliki z 2 jelenie tygrysy w prawym dolnym rogu mapy i to chyba wszystko. Jednak dojście do jaszczurów jest trudne, stoi tam banda orków z klanu sheivar, z 10 ich ponad jest, więc samo dojście byłoby trudniejsze niż jaszczury ;P.

Co do testów, przygotuje specjalne postacie woj, mag i łucznik po 20k expa (nie wiem czy nie za mało ale w sumie w 3 to powinno dać rade) Na razie testowana będzie sama siła stworów, nie ma żadnego questu tylko taki podglądowy żeby na mape dało się wejść. Testy mogą być jutro wieczorem można się zgadać ze mną na GG: 1353404, na forum linku do mapy nie podam, Jeszcze ktoś wejdzie ukradnie i przerobi i będę smutny xD.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mefistoooo




Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pon 21:41, 09 Lip 2007    Temat postu:

ja moge sie zglosic do testow:] mam maga 30k exp :] jest tam jeszcze sciana ognia(nie sprzedalem) a wiec sie chyba nadaje:]


Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Wto 13:31, 10 Lip 2007    Temat postu:

Właśnie były pierwsze testy. musze pozmieniać kilka rzeczy, pułapka elektryczna wali po 1, jeden ork strzela z łuku nie mając go w ręce, ogry za silne zrobiłem, a kilka stworków troche podmocnić. następne testy będą jutro popołudniu, a jak się uwinę to może dzisiaj wieczorem, ale wątpie ;P. W niektórych miejscach brakuje troche potworków, a w jednym jest troche za dużo, z powodu, że z tym jest najwięcej roboty zostawie to na koniec Wink. Co do postaci do testów, nie trzeba mieć swojej. Mam przygotowane 3 postacie mag woj i łucznik po 20k expa, nazywają sie kolejno: Testmag, Testwoj, Testłucz ;P. Jednak podczas testów zauważyłem, że łucznik jest niezwykle mało przydatny (sam nim grałem ;P).

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mefistoooo




Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 15:18, 10 Lip 2007    Temat postu:

ile zadan bedzie na tych piaskach??

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Knuckles




Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: ci biedni ludzie mają to wiedzieć ?

 Post Wysłany: Wto 18:38, 10 Lip 2007    Temat postu:

Miklosz a co ty chciałes, żeby łucznik 10k coś na poziomie szkieleta zabijał? lol

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Wto 21:40, 10 Lip 2007    Temat postu:

Łucznik miał 20k expa nie 10 ;P. Co do zadań to nie wiem, ale chyba 3. Na razie testowana jest sama mapka, nie ma żadnej misji, a mapka w pełni gotowa do grania nie będzie raczej skończona szybciej niż tydzień ;P.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Knuckles




Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: ci biedni ludzie mają to wiedzieć ?

 Post Wysłany: Wto 21:55, 10 Lip 2007    Temat postu:

Miklosz musisz widzieć, że łucznik potrzebuje ze 25k i rózgę chociaż żeby ubić najlepszego szkileta nie mówiąc już o samodzielnym laniu 2-3 na raz

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Przemek
Klanowicz



Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Żywiec
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Śro 13:09, 11 Lip 2007    Temat postu:

W tej grze łucznik się do niczego nie nadaje. Nie rozumiem ludzi którzy w ogóle nim grają. Razz

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mały
Gość







 Post Wysłany: Czw 1:18, 12 Lip 2007    Temat postu:

chicalem sie odwolac do tego ze nie ma zadnej misji. jak to kurwa nie ma????Very HappyVery HappyVery Happy
juz nie pameitasz miklosz?Very Happy jak zajebiesz tego ogra to masz wykonana misje o dostajesz 170exp:P

PS moj egzekutor(mag 80k) i jego miklosz(woj chyab 40k) nie dali rady w jednym miejscu:D byly chyba 2 czy 3 podejscia:D mapa ciezka:) i ot ochodzi:)

PS2 zeby an tej ampei lucznik cos zajebal to musialby miec ze 120 ataku:D
 Powrót do góry »
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Forum klanu Devils Strona Główna » Przyszłość EI » Nowy obszar - piaski
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 1 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group