FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Nowy obszar - piaski
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Forum klanu Devils Strona Główna » Przyszłość EI » Nowy obszar - piaski
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy wprowadzić nowy obszar do gry?
Tak
100%
 100%  [ 29 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 29

Autor Wiadomość
Pober




Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: Iława

 Post Wysłany: Sob 22:47, 01 Gru 2007    Temat postu:

Oj Sauron a czemu by niezwiekszyc max dmg lukow i kusz do max dmg wloczni z tego co patrzylem inwy i tak niezrobisz tak jak wojem a wyrownujesz wtedy woja i lucznika takim szybkim sposobikiem...ale jak uwazasz niech ralf sie wypowie...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Nie 9:20, 02 Gru 2007    Temat postu:

Problem lucznika jest bardziej na Ingos niz na Gipath... Robienie 3 z 4 map na Gipath to itak jest dobrze (swoja droga zaraz ide sprawdzic czy zrobie lukiem nieumarlego :devil:) , a lucznik na Ingos zrobi tylko Jelenia i nic pozatym... Tam by trzeba cos z nim zrobic...

POzdro

EDIT: 2x probowalem, 2x padlem :E... Aby zrobic ta misje trzeba miec szczescie... A to nie jest robienie misji bo to tak jak pójście z malym HP i tarczowanie Irka - czasem sie udaje ;/ Dalej trzeba expic na Hermicie -_-... Teraz spadam, pozniej jeszcze sprobuje kilka razy...
EDIT2: Probowalem jeszcze 3x i dupa... Gadalem z Sauronem na GG... On do tego ściany uzyl :E A ja mowie o czystym luczniku...
Sprawdze jeszcze ten sposob jaki mowiles z mieczem aby Martwe miasto zrobic, chociarz to troche exp na to pojdzie... ;/ Przekich lukiem...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Yomanda




Dołączył: 17 Sty 2006
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3


 Post Wysłany: Nie 20:55, 02 Gru 2007    Temat postu:

Co do piaskow jestem za.
Co do łucznika zwiekszenie dmg bedzie moim zdaniem lepsze niz speed , wsumie na to samo wychodzi ale latwiej bedzie zabic moba na raz znam zdazy dojsc i wlanac nam krytyka niz sie z nim bawic

a co do zmian w grze , mozna by zrobic te pisaki piekelnie trudne , ale tym samym dodac do gry bardzo drogie nowe materialy zeby urozmaicic jakos gre

co do jaski mozna do niej wrzucic te same misje co sa np na gip tylko przerobic na wiele trudniejsze jak w d2 normal koszmar i pieklo

dodac do gry bossy ktore nie dalo by sie zabic samemu na ruzgach przerobic gre bardziej na TP (teamplay) gdzie zbierajac ekipe szlo buy sie na te bossy ktore moglby dropic te nowe materialy (do gry na pisakach)

dodac TARCZE do gry lub zrobic cos tego typu co by dodawalo tylko obrony i armora ale zakladalo by sie to jakos zamiast rekawic bo ne da sie w 2 rzeczy na raz uzywac

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Nie 21:31, 02 Gru 2007    Temat postu:

Yoko... Ty tez sie znasz na edycji... Moze wspomógłbyś Miklosza troche? ;>

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Nie 22:52, 02 Gru 2007    Temat postu:

BTW
jeszce lepsze itemy by byly na gip, a na gip juz i tak sa dobre:P


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Pober




Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: Iława

 Post Wysłany: Nie 23:19, 02 Gru 2007    Temat postu:

Moim zdaniem speed dmg nie skoro chca zeby byl 0 to bedzie po 2 z ralfem jak testowlaem te mape to miklosz nazwij te ogry jakos i zrob te kolejnoasc....jak ma byc juz mapa to niech dopracowana bedzie...nierobcie 100rzeczy na raz bo niczego dobrze niezrobicie....

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pon 12:03, 03 Gru 2007    Temat postu:

Pober napisał:
Moim zdaniem speed dmg nie skoro chca zeby byl 0 to bedzie po 2 z ralfem jak testowlaem te mape to miklosz nazwij te ogry jakos i zrob te kolejnoasc....jak ma byc juz mapa to niech dopracowana bedzie...nierobcie 100rzeczy na raz bo niczego dobrze niezrobicie....


Powtorzyles to co Sauron napisal... Miklosz itak zacznie cos robic dopiero we ferie/przerwe swiateczna... I wg mnie poprawi tylko mape + maksymalnie sprobuje dodac za moby schematy zbroii... Chociaż tez nie wiadomo...

Pozdor


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Pon 14:29, 03 Gru 2007    Temat postu:

miklosz tez jest tylko czlowiekiem i nie musi umiec wszystkiego. mowil ze pracuje nad ta kolejnoscia ale nie wie jeszcze jak
BTW
zakladajac ze kody misji na single sa jak na multi, to niech sprwadzi to gdzie trzebabylo zbaic te ogry na gip, znacyz nei pamietam dokladnie jak to bylo, bo tam cos jeszce z kluczami bylo, ale powinno wypalic:Razz


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Pon 15:39, 03 Gru 2007    Temat postu:

właśnie tam nie trza było zabijać w kolejności, ale misja posuwała się do przodu, ponieważ było tam dużo skryptów warunkowych z tą kolejnością, a jak mówiłem, na tym programie co mam (a innego nie znam Razz), to jest baardzo trudne ;/.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Pober




Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: Iława

 Post Wysłany: Pon 17:12, 03 Gru 2007    Temat postu:

Nie mowie nic ale jak juz wydajesz mape to w sesji dema a nie ze juz tam grac w nia i oficjalnie rzyjeta bo niejest jeszcze musi byc poprawna a z tego co wiem praktycznie kazda mapa jest niedorobiona w jakims sensie...wkoncu niejestescie tworcami tej gry...a co do mobow to zapomnij o czyms takim...to juz lepiej twarda na martwym z dzikow dac i ich poprostu wiecej w tych rejonach na dole tam gdzie pelno lasu jest...moby nieprzejda...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pon 18:33, 03 Gru 2007    Temat postu:

Pober napisał:
Nie mowie nic ale jak juz wydajesz mape to w sesji dema a nie ze juz tam grac w nia i oficjalnie rzyjeta bo niejest jeszcze musi byc poprawna a z tego co wiem praktycznie kazda mapa jest niedorobiona w jakims sensie...wkoncu niejestescie tworcami tej gry...a co do mobow to zapomnij o czyms takim...to juz lepiej twarda na martwym z dzikow dac i ich poprostu wiecej w tych rejonach na dole tam gdzie pelno lasu jest...moby nieprzejda...


1: Mapy zatwierdzone maja wiecej bledow niz te jeszcze nie zatwierdzone, a oczekujace na zatwierdzenie (przyklad Dywersja - Idealna misja do nabijania expa, ktora mozna wykonac samemu -.- Juz nie bede pisal sposobu teraz bo ludzie zaczna nabijac, po prostu da sie zrobic alone... i wpada duuuzo exp...
2: Misje zrobione przez Tworcow maja bledow "w pip i nazat" Very Happy Jedyne co w nich jest dobre to to ze skrypty misji dzialaja poprawinie... Chociarz nie wszystkie... (Przyklad: Inwa...)
3: Co masz do tego aby walnac schematy do mobow na piaskach? Itak nie grasz na Gip i nigdy nie grasz w EI od kad wbiles 3g Cacherem xD Dla Ciebie ta gra jest martwa i nie chce Ci sie w nia grac ;D A zobacz np Saurona czy Ralfa... Nie wiem czy Maly tez tak nie ma czasem... Sauron ma jakies 15 postaci, na roznych wyspach, kazda innej profesji i radzi sobie na wlasnej mapie :] Gra 4 Fun... Ja tez sie staram... Dlatego teraz robie tego lucznika na Ing... Ale jeszcze dluga droga przedemna dla niego Wink Potem zrobie jakas postac na Gip jeszcze... Bo na Sus i na jasce juz mam Wink

Pozdro

EDIT:
Co do tego co Mikosz powiedziales:

A nie probowales po prostu skopiowac calego skryptu i dostosowac go do swojej mapy zmieniajac odpowiednie dane?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Yomanda




Dołączył: 17 Sty 2006
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3


 Post Wysłany: Pon 19:26, 03 Gru 2007    Temat postu:

GlaziK napisał:

Co do tego co Mikosz powiedziales:

A nie probowales po prostu skopiowac calego skryptu i dostosowac go do swojej mapy zmieniajac odpowiednie dane?


z tego co pamietam takie cos nie bedzie dzialac ale moge sie mylic

bodajze trzeba wstawiac kazdy VTriger osobno jak uzywasz MRT tam w drzewku to bylo ID_VSS_SECTION

btw polecam ci robic jedno pokolei nie kilka na raz, zajmij sie glownie mapa olej to co narazie pisza ci spammerzy, skoncz mape do konca i mozna zajac sie czyms innym Smile

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pon 20:05, 03 Gru 2007    Temat postu:

Yoko ale to wlasnie jest na temat tej mapy... xD Bo problemme jest to iżtrzeba na tej mapie zabijac wszystkie ogry po kolei, kazdy ogr jako osobny cel misji... Dlaczego? BO skrypty z innych misji z multi nie dzialaja po ich ponownym wykorzystaniu i zmienieniu (chodzi o skrpyt grup).

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Yomanda




Dołączył: 17 Sty 2006
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3


 Post Wysłany: Pon 20:20, 03 Gru 2007    Temat postu:

czemu trzeba po kolei ?Tylko utrudniacie milkoszowi prace Smile
btw jak bedziesz to napisz do mnie na gadu


no ja nie wiem czy pierdolenie o luczniku i jego sppedzie nalezy do tematu tej mapy Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Pon 22:06, 03 Gru 2007    Temat postu:

nie nalezy zorbil sie ofrtop
nvm

BTW
@mikl jak zrobiles "stwory"? moze tam cos podobnego zastosuj


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Forum klanu Devils Strona Główna » Przyszłość EI » Nowy obszar - piaski
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 6 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group