FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Nowy obszar - piaski
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Forum klanu Devils Strona Główna » Przyszłość EI » Nowy obszar - piaski
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy wprowadzić nowy obszar do gry?
Tak
100%
 100%  [ 29 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 29

Autor Wiadomość
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 20:20, 01 Gru 2007    Temat postu:

Pogadalem z pbrem na GG wytlumaczylem mu wsio i chyba zmienil zdanie -_-

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Pober




Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: Iława

 Post Wysłany: Sob 20:26, 01 Gru 2007    Temat postu:

Zgodzilem sie tylk ona lekkie zwiekszenie dmg albo spida 2x skrocic....

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 20:28, 01 Gru 2007    Temat postu:

Na temat łuku tylko o tym mowiliśmy...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 20:31, 01 Gru 2007    Temat postu:

dokladnie:P
i nie takie lekkie zwiekszenie tego dmg
przydaloby sie cos na poziomie wluczni:P


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Przemek
Klanowicz



Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Żywiec
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 20:37, 01 Gru 2007    Temat postu:

Po prostu poprobujcie z tym dmg i w koncu dajcie tyle, zeby granie lucznikiem bylo mniej wiecej na poziomie woja. Proste.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 20:41, 01 Gru 2007    Temat postu:

Da sie przyspieszyc animację więc raczej ją przyspieszymy Wink Bo zobaczcie... w 4s woj uderzy 5 razy. Czyli zadajac np po 30 na strzał zada 150. Łucznik w 4s strzeli raz i zada 30. Czyli trzebaby zwiekszyc mu dmg do 150.. 150 aby zadawal lucznik na strzal? To raczej przesada ;| Przyspieszenie animacji bedzie lepsze poniewaz dmg bedzie nadal rowny (podobny) ale bedziemy troszke szybciej strzelac... Nie mowie o tym aby lucznik tak szybko strzelal jak woj uderza ale mowie o lekkim przyspieszeniu... Nie mozemy zrobic raptem z lucznika jakiegos cyborga...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Przemek
Klanowicz



Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Żywiec
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 20:44, 01 Gru 2007    Temat postu:

A może lekkie zwiekszenie obrony? Przynajmniej zeby nie dostawal w czape za kazdym razem. ;]

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 20:54, 01 Gru 2007    Temat postu:

jakim cudem luk ma ise bronic trzmjac luk?Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Przemek
Klanowicz



Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Żywiec
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 20:56, 01 Gru 2007    Temat postu:

Zalozmy, ze robi uniki. Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 20:57, 01 Gru 2007    Temat postu:

Wg mnie odpada ;]

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Pober




Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: Iława

 Post Wysłany: Sob 20:58, 01 Gru 2007    Temat postu:

w sumie tak ale co nim zorbisz ?? na gip na martwym ci nic nieda na sus troche da na ingos tez a na jasce 0 gralem na pathu niemieckim ostatnio i bardziej by szlo zwiekszenie dmg ;p niz szybkosci...moze odrazu jebnac by lucznik i woj robili inwe co? ciekawiej by bylo przemek moze by wojem zaczol xD bo przyspieszenie strzaly nic nieda bardziej zwiekszyc dmg luku bliskiego dmg wloczni albo cos tam Glazik napsiales ze na martwym kicha lucznikiem czemu? przecierz pika tez klute i co napierdala ladnie a lucznik nie?? lucznik ma lukiem 14-18 a woj wlocznia 10-23 zobacz jaka mala roznica a woj robi misji az do jaski wystarczy ze lekko zwiekszysz dmg i juz eff jest ladny

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 21:07, 01 Gru 2007    Temat postu:

ef max zblizyc do wluczni

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 21:08, 01 Gru 2007    Temat postu:

Pober napisał:
w sumie tak ale co nim zorbisz ?? na gip na martwym ci nic nieda na sus troche da na ingos tez a na jasce 0 gralem na pathu niemieckim ostatnio i bardziej by szlo zwiekszenie dmg ;p niz szybkosci...moze odrazu jebnac by lucznik i woj robili inwe co? ciekawiej by bylo przemek moze by wojem zaczol xD bo przyspieszenie strzaly nic nieda bardziej zwiekszyc dmg luku bliskiego dmg wloczni albo cos tam Glazik napsiales ze na martwym kicha lucznikiem czemu? przecierz pika tez klute i co napierdala ladnie a lucznik nie??


Po 1 Nie widziales jak dziala przyspieszenie strzalu wiec Ci wytlumacze skoro tego nie rozumiesz.

Zwiekszamy dmg, zostawiamy predkosc i strzelamy 10 razy: Strzelamy 40s, zadajemy za 1 strzal 60 czyli łączny dmg w ciągu 40s wyniósł 600.
Zostawiamy dmg, przyspieszamy predkosc 2 razy i strzelamy 10 razy: Strzelamy 20s, zadajemy za 1 strzałem 30 czyli łączny dmg w ciągu 20s wyniósł 300. Czyli w przełożeniu na większy dmg, zadajemy 600 czyli tyle samo.

Dylematem jest teraz jedna sprawa. Co lepiej będzie wyglądało... łucznik zadający kosmiczne obrażenia w porównaniu do reszty broni czy łucznik zadajacy te same obrazenia, które zadawał i strzelający mimo wszystko troszkę wolniej niż atakujący wojownicy? Wg mnie lepiej będzie wyglądał ten co zadaje normal i szybciej strzela...

Po 2 Z tą Inwą to Cie chyba pojebało xD

Po 3 na Martwym Włucznia daje rade prawda... Ale pało pomyśl o tym że woj zdąży uderzyć w 4s 5 razy szkieleta a taki łucznik zdąży tylko raz. I pomyśl pało też nad tym, że włucznika czesto nie trafiają te szkielety i może on tarczować nawet i 5 naraz dzięki temu, a łucznik nie wytarczuje nawet 2... 0 Obrony...

Po 4 Nastepnym razem jak napiszesz cos na temat na ktory nie wiesz za duzo to sie lepiej zastanow zanim palniesz cos jak ten post powyzej Wink

Pozdro Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 21:13, 01 Gru 2007    Temat postu:

co do martwego to zgadzam sie z glazikiem...
bo luk tam nie da rady... za zadko by trafial
i ogolnie przyspieszenie moze i byloby dobrym roziwazaniem, ale.... luk atakuajcy co 2 sec? hmmm troszke by zapierdalal ze tak to nazwe:P wupnaz to sobie


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 21:18, 01 Gru 2007    Temat postu:

Co 2s to tylko taki przyklad jest... Co ile s to trzeba zobaczyc jak bedize wygladac i jak sie bedzie grac... Mozna lekko zwiekszyc dmg i przyspieszyc...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Forum klanu Devils Strona Główna » Przyszłość EI » Nowy obszar - piaski
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 4 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group