FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Nowy obszar - piaski
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Forum klanu Devils Strona Główna » Przyszłość EI » Nowy obszar - piaski
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy wprowadzić nowy obszar do gry?
Tak
100%
 100%  [ 29 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 29

Autor Wiadomość
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Śro 14:15, 18 Cze 2008    Temat postu:

taaa, pierwszy link był ciągle aktualizowany, ale żeby się o tym dowiedzieć to trzeba byłoby przeczytać więcej postów Razz. Umieściłem link do mapy w 1 poście w tym temacie, żeby nie było problemów z szukaniem (był on na końcu 2 strony Razz).

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gribi




Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 17:07, 26 Cze 2008    Temat postu:

Bedziesz robil jeszcze misje na piaskach?? Bo 1 to malutko Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Czw 21:54, 26 Cze 2008    Temat postu:

Może zrobię.... jak nie będę miał co robić, czyli nie za szybko.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Pią 10:57, 27 Cze 2008    Temat postu:

czyli NIGDY
nie zebym nie wierzyl w Ciebie;]
PS jakby jednak Ci sie udalo to jestem chetny do testow;]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gribi




Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pią 21:53, 27 Cze 2008    Temat postu:

Ja tezz jestem chetny do testow Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Yattering




Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 18:11, 01 Lip 2008    Temat postu:

Mały napisał:
czyli NIGDY


Racja... Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Śro 9:19, 02 Lip 2008    Temat postu:

Widać, ze wszysce we mnie wierzą... i dobrze bo i tak nic mi się nie chciało z tym robić, a tak to nikogo nie zawiode Razz

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Śro 12:56, 02 Lip 2008    Temat postu:

no widzisz;]
liczylismy ze nic nie zrobisz. gleboko w to wierzylismy, i nas nie zawiodles;]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Wto 16:33, 02 Wrz 2008    Temat postu:

Zonk..... bawię się z piaskami... xD
Aktualnie wyjebałem stare piaski, robie wszystko od nowa, od podstaw, piszę nawet swoje skrypty... Razz.
Aktualnie obszar jest podobny.... uboższy... Razz Stworki te same pod względem siły, rozmieszczenie może się delikatnie różnić, ale nie zauważyłem jeszcze czegoś takiego, na mapie jest o 3 mobki więcej... xD. Tzn. jeszcze nie ustawione ale ładnie coś wymyśle, żeby postawić orka tam gdzie ich brak itp. Pułapka jaszczura nie działa, później się naprawi.
Co do misji jest już bezbłędna idealnie zrobiona Razz. Nie trzeba zabijać ogrów po kolei robimy se to jak chcemy, nie ogranicza nas stary upośledzony skrypt.
Na razie nie wypuszczam tego nawet do testów, bo muszę jeszcze zrobić skrzynki nad którymi się głowię, te skrzynki będą przy ograch albo jak dodam jakiegoś smoka lub inne cholerstwo. Jeżeli dobrze pójdzie to za miesiąc powinien być poprawiony obszar z drugą mapką, z ciekawym skryptem (nie w stylu idź zabij wróć Razz).


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Wto 19:21, 02 Wrz 2008    Temat postu:

zawiodlem sie na Tobie;]
Ciebie jeszcze ta gra interesuje?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Wto 20:15, 02 Wrz 2008    Temat postu:

W sumie tak średnio Razz, ale taka zabawa ze skryptami to nawet niezły wstęp do nauki programowania w c++ tak myślę Razz.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Glow




Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 16:23, 22 Lis 2008    Temat postu:

witam.
kieruje do Was pytanie, albo moze przede wszystkim do Miklosza, ktory zajmowal sie piaskami
a wiec, ktokolwiek jeszcze sie tym projektem zajmuje?
bo ew. moja propozycja byloby usuniecie w res'ie run iw oraz ik ze sklepu, by wypadaly one jedynie z np. orkow shamanow mocniejszych/smokow/trolli/ogrow, ale to tylko moja propozycja, i prosze tylko by ktokolwiek odpowiedzial, czy ktokolwiek jeszcze sie zajmuje piaskami Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 16:50, 22 Lis 2008    Temat postu:

juz sie nikt tym nei zajmuje, ale na obszarze mozna grac. nie powinni Ci ludzie sprwac problem, a jak beda to odsylaj ich tutaj. bo WoL nie mial nic przeciwko, devils ofc tez nie ma, a jak gadalem ostatnio z pobr o wszystkich rzeczach mikla to okreslil swoje stanowisko jako tolerancje

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Forum klanu Devils Strona Główna » Przyszłość EI » Nowy obszar - piaski
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Strona 9 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group