FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Test: Magowie Ognia
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Forum klanu Devils Strona Główna » Przyszłość EI » Test: Magowie Ognia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gwyneth




Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pią 22:11, 27 Mar 2009    Temat postu: Test: Magowie Ognia

Witam, Zapraszam do testu misji Magowie Ognia.
Poprawki są przewidziane, oparte na ostatnim database Neo.
Fabuły nie zdradzę by było ciekawiej.

W menu wyboru widnieje jako "Magowie Ognia", lecz chyba to już wiecie.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


P.S. Warto zaopatrzyć się w fajerwerki, pomogą gdy się zablokujesz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gwyneth dnia Śro 17:19, 01 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Pią 22:31, 27 Mar 2009    Temat postu:

Właśnie coś mi nie pasowało...
Wrzuciłeś plik z9q2.mob zamiast z9q9.mob Razz.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gwyneth




Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pią 23:22, 27 Mar 2009    Temat postu:

Aha, właśnie to poprawiłem, dzięki za informacje.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 9:56, 28 Mar 2009    Temat postu:

Kilka celi misji błędnie się aktualizuje, tzn. po wykonaniu go, ponownie wyskakuje tekst że mamy iść go wykonać.
Co do samej misji.. za dużo mobów się do nas przyłącza i to o wiele za dużo.
Jak się ma już przy sobie wszystkie orki i gobliny to jak staniesz w miejscu, otoczą Cię i nie możesz się ruszać. No i do tego co chwile same się gdzieś blokują, zostają długo przy zwłokach oraz zapieprzają za każdym wrogiem, co może niezwykle denerwować przy wykonywaniu misji.
Co do skryptów od strony technicznej: radzę nie nazywać skryptów check i trigger, tylko krótki opis czego to jest skrypt. Od momentu kiedy sam tak zacząłem robić, o wiele łatwiej jest mi połapać się w skryptach Razz


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gwyneth




Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 19:59, 28 Mar 2009    Temat postu:

No mają ustalony agression mode na 0, jaką dać liczbę by walczyły tylko gdy ktoś je atakuje lub gracza i czy jest możliwość ustawienia by trzymały większy dystans i nie czekały tak przy zwłokach.
I jeszcze jedno zastosowałem polecenie RemoveObjectFromServer( GetObject(102) ) bo myślałem że po użyciu dzwigni ten portal zniknie a nadal jest, czy źle je stosuje czy trzeba inną zastosować?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gwyneth dnia Sob 20:00, 28 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 21:01, 28 Mar 2009    Temat postu:

Sprawdź czy wpisałeś dobre ID, albo jeżeli ten teleport jest w pliku zone9bit, to wtedy spróbuj wpisać ten skrypt w tamtym pliku.

A co do AI przyjaciół, jedyne co możesz im zrobić to zmniejszyć zasięg widzenia :/


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Miklosz dnia Sob 21:04, 28 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gwyneth




Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Śro 17:19, 01 Kwi 2009    Temat postu:

Wprowadziłem poprawki.
Linki do ściągnięcia w pierwszym poście.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Forum klanu Devils Strona Główna » Przyszłość EI » Test: Magowie Ognia
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group