FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Problemy Hermita
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Forum klanu Devils Strona Główna » Przyszłość EI » Problemy Hermita
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Śro 14:09, 24 Gru 2008    Temat postu: Problemy Hermita

Nowa misja na piaskach, wymaga jeszcze kilku testów, ale prawdopodobnie nie będzie już żadnych błędów technicznych.
Link do mapy:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeżeli są jakieś wątpliwości gdzie iść (jest kilka różowych kropek na minimapie) proszę czytać teksty misji Razz.
Aby wykonać misję należy mieć 20 umiejętności Użyj/Kradnij, w przeciwnym razie nie uda nam się okraść orka strażnika.
Polecam zaopatrzyć się w fajerwerki aby móc łatwiej przejść przez "pasek" Razz
Misja ma już w sobie poprawki związane z błędnym skryptem okradania orka, oraz obszarem do którego trzeba dojść.
Mam nadzieję że misja się spodoba Razz.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Miklosz dnia Pon 16:28, 23 Lut 2009, w całości zmieniany 3 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Boxer
Klanowicz



Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Śro 21:38, 24 Gru 2008    Temat postu:

Jak tylko czas i checi pozwola to zabiore sie za testy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 22:12, 27 Gru 2008    Temat postu:

hmmmm
choc wiem ze wiekszosc mnie za to zbeszta ale....
jakby jednak zrobic zeby nie reagowali na fajerwerki, ale za to dac za questa duzo wiecej exp. byloby dobre na klanowki, albo po porstu zachecialo do gry w pare osob.
zauwazylem ze nawet sporwao ostatnio ludzi z expem 50k+ szwenda sie po gip
jakby zberac takie 4 do 6 osob to moznaby latwo przez taki psaekp rzejsc;] misja trudna. dobra na klanowki. trzebabylo tylko expa dac ze 3-4k zeby ktokolwiek chcial na to chodzic.
to tylko taki maly pomysl;]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 22:31, 27 Gru 2008    Temat postu:

mam zamiar zrobić ciekawą misję, z nawalaniem ogromnej ilości orków i właśnie myślałem o tej misji w taki sposób (nie będę zdradzać za dużo). Jendak najpierw czekam na zalegalizowanie tej misji.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 22:48, 27 Gru 2008    Temat postu:

wg mnie jset ok, choc nie podobaja mi sie fajerwerki;]
misja w sumie ciekawa. dosc dluga. fabule tez ma;] roznorodna, czyli w koncu konice z "idz i zabij"
jak dla mnie moze byc;] czekamy na opinie reszty;]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GlaziK




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Nie 1:14, 28 Gru 2008    Temat postu:

Sprawdzilbym naprawde - duzo nie brakowalo abym mial postac na gip, ktora pociskalaby na piaskach. No ale niestety... Wzialem sie za woja i cisne go do Jaski... Tak wiec mam teraz co robic... Ide grac Razz

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Pią 18:08, 02 Sty 2009    Temat postu:

Naprawione 2 kolejne błędy:
- Do Hermita musiał iść założyciel serwa, teraz może iść każdy.
- Misji nie dało się zakończyć w bazie, więc nie dało się rozdać expa za misję (taki tam malutki błąd Razz).


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 9:52, 21 Lut 2009    Temat postu:

Misja już leży 1,5 miecha przy legalizacji, a nikt nie wyrażał sprzeciwu, misja już była testowana wiele razy i nikt nie wyraził sprzeciwu.
Więc czas podjąć ostateczną decyzję albo ponowić testy, czekam tylko na wasze opinie Razz.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 11:51, 21 Lut 2009    Temat postu:

Mi sie podobalo;] bo trudno z paskiem jest;] misja dosc ciekawa, i nie przypominam sobie bugow;]
proponuje jeszce tylko database zaktualizowac, by bylo kompatybilne z innymi legit questami;]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Maska Cysters




Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Cysters
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 14:54, 21 Lut 2009    Temat postu:

legalizuj, nie ma problemu. Jedyne co to ze teraz wlasciwie kazdy bedzie gral jak ci Lords i regi sie posypia. Nie ma ratunku wlasciwie dla nas :]

Możnaby ewentualnie stworzyc wlasny dodatek pod naszego rega w ktorym bylyby odrazu wsyzstkie legalne mapki. jezeli o mnie chodzi moge poswiecic troche wolnego czasu, puki co mam menu pod ing xD


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Sob 22:59, 21 Lut 2009    Temat postu:

Niech sobie lords graja jak chca. z tym, ze beda grali wylacznie miedzy soba. wiekszosc normalnych graczy zostaje przy regulaminie;]

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Nie 9:55, 22 Lut 2009    Temat postu:

Co prawda nadal pozostaje problem expa przy tej misji. Tzn. jest ustawione 1400 tak jak przy ograch, a ta misja może nie wymaga o wiele silniejszych postaci, ale jest dłuższa Razz. Ja myślę że rozsądną ilością expa byłoby 1600-1700 + jakieś 500 kasy - można je nawet wrzucić do kufra jaszczurów Razz.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Maska Cysters




Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Cysters
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Nie 11:37, 22 Lut 2009    Temat postu:

myśle że 1600 to troche za dużo, daj tak z 1500 no jak koniecznie chcesz to niech bedzie te 1600 i daloby sie zdobyc najwiecej expa za ta msije w calym gip.

Wiesz, zalezy na jakim poziomie sa ich modyfikacje. Jezeli na rownym nam i beda modyfikowac caly czas dodajac proste szybkie misje z duzym expem to dosc wiele graczy pojdzie do nich. Do nas nowych graczy nie przybedzie (ewentualnie kkilka wyjatkow) a starzy raczej nie wroca.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mały
Klanowicz



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Nie 12:06, 22 Lut 2009    Temat postu:

no moze i masz racje. z tym ze i tak bede selekcjonowal ludzi z ktorymi bede grac;] moze faktycznei przyszlsoc ei zalezy od nich, a nie od nas. zobacyzmy.

co do expa to jak dla mnie to moze byc duzo dane. bo pomyslmy. martwe miasto jest banalne a jest 1,4k expa. a jaszczur hermita(gdy nie bawisz sie fajerwerkami przy pasku) jest masakrycznie trudne;] co prawda z fajerwerkami juz nie jest takie trudne, z tym ze przydlugawe troszke;] no ale niech juz bedzie to 1,6k i tak to bedize pewnie quest do wykonania raz na jakis czas z nudow;]
bo magowie i tak beda expic na krolwoej a wojowie na nieumarlym. bo najszybszy exp


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Nie 14:38, 22 Lut 2009    Temat postu:

A więc wrzuciłem właśnie poprawioną wersję, exp - 1,6k + 500 kasy ze skrzyni na wyspie jaszczurów. Link do ściągnięcia w 1 poście Razz.

Dodane stworki z mapy Yoko Razz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Miklosz dnia Pon 16:28, 23 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Forum klanu Devils Strona Główna » Przyszłość EI » Problemy Hermita
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group