FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Mapy Miklosza
Idź do strony 1, 2  Następny
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Forum Forum klanu Devils Strona Główna » Archiwum » Mapy Miklosza
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Nie 21:49, 08 Lip 2007    Temat postu: Mapy Miklosza

Tutaj mam pełny zestaw moich map do przetestowania.

[link widoczny dla zalogowanych]

Nie mogę wrzucać linków na forum jeszcze więc przerwy zastąpcie kropkami ;P

Prosiłbym o ich przetestowanie, oraz zagłosowanie które z tych map można by było dopuścić do gry, aby było to zgodne z regulaminem ;P. Jeżeli się wam coś w mapach nie podoba, powiedzcie, postaram się to zmienić.
Jeżeli ktoś z was posiada już jakąś z tych map (Banshee, Kamienie, Stwory wyszły z jaskini, Worg, Polowanie) należy wyrzucić stare pliki *.mob i *.mq. Moje naprawione zaktualizowane mapy, powinny pojawiać się na samej górze podczas dialogu z Rivarem.
Stare pliki map są to: z3q4, z6q4, z7q4, z7q5 i z9q4 - zarówno pliki *.mob jak *.mq


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Miklosz dnia Nie 17:06, 11 Lis 2007, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Wto 21:47, 10 Lip 2007    Temat postu:

Przepraszam, że post pod postem, ale chciałbym przypomnieć że moje mapki dalej czekają na testy Razz To nie jest tak dużo roboty, a wasze komentarze niezwykle przydadzą mi się przy następnych projektach, aby uniknąć niektórych błędów ;P. Zresztą sami chcecie nowe misje, więc tym bardziej tego nie rozumiem Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Knuckles




Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: ci biedni ludzie mają to wiedzieć ?

 Post Wysłany: Wto 22:01, 10 Lip 2007    Temat postu:

No ja ci powiem to co każdy... MAŁO EXPA ZA KAMIENIE Very Happy

A tak ogólnie to
Widać, że się starałeś i chciałbym wszystko pokolei opisać.

"Banshe"
Misja bardzo szybka nadaje się na szybkie nabicie, ale banshe silne i potrzeba wojem min 2,5-3k żeby mu coś zrobić. Ogólnie misja jest spoko, chociaż ja bym dał 100 exp ;p

"Kamienie"
Misja jak poprzednia da się ją szybko zrobić zabijając po drodze 3-4 stworki.
Żywioł jest dośc silny, a nawet bardzo i mogłes dodać jakiś nowy kamień z niego z texturką granitu tylko coś na soprzedaż żeby więcej kasy było z misji.
Po względem expa bardzo mało 250 expa za misje w której żywioł ma 420 hp.
Chciałeś, żeby twoja misja była w 200% uczciwa i jest, ale trochę przesadziłeśVery Happy

"Stwory"
Bardzo trudna misja na gipath, kilka razy prubowałem i raz mi się udało Very Happy
Krótsza od Miasta, ale o wiele trudniejsza i exp odpowiedni.

Warga nie testowałem bo aktualnie nie mam postaci do tego, ale za 2-3 dni będe mógł zobaczyć.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Śro 8:30, 11 Lip 2007    Temat postu:

z linku tego co poadałem tutaj kamienie mają już 400 expa ;P. Co do banshee... troche krótsze od zbójców, trudniejsze i dlatego 150 expa, jak więcej osób przetestuje i oceni, to wtedy zrobie ewentualne zmiany ;P. Zapomniałes jeszcze o mojej 5 misji, polowanie ;P

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Knuckles




Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: ci biedni ludzie mają to wiedzieć ?

 Post Wysłany: Śro 11:04, 11 Lip 2007    Temat postu:

Sorki nie patrzyłem... co do expa oleciałem to z tymi starymi punktami...
A co do polowania nie zapomniałem poprostu nie mam czym sprawdzić, magiem 50k tak nei bardzo bo bardzo izi by było, a mój wojownik ma już 1,5k


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Nie 11:30, 15 Lip 2007    Temat postu:

Dzisiaj odkryłem dobry sposób na zabicie żywioła samotnym magiem. Musisz mieć 3 poziom odnowy. Żywioł zbyt szybki nie jest, trochę szybszy niż człowiek, który idzie, ale wolniejszy od biegnącego. Na południe od żywioła jest jedna górka i kilka kamieni. Biegałem swoim magiem dookoła tego i strzelałem z ognistej strzały w żywioła (efekt 21 wigor 10). Przy odnowie na 3 oraz takiej taniej strzałce żywioł nie ma szans nas dogonić i możemy się z nim bawić w ganianego Very Happy.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Knuckles




Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: ci biedni ludzie mają to wiedzieć ?

 Post Wysłany: Nie 17:18, 15 Lip 2007    Temat postu:

LOOOOOOL a po co ci strzała 21/10?
Ja swoim magiem jak miałem 13k to miałem ścianę 40/2, i jeśli mówisz o tym swoim magu 20k to może masz już rozgę... Nie opłaca się inwestowac w strzałę


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Nie 18:06, 15 Lip 2007    Temat postu:

ja lubię mieć czar na dobijanie za małą ilość wigoru i nie najgorszy, i właśnie do tego strzałę. Teraz mam dopiero ściankę 2/50, bo kasy mało mam ;P. Bawiłem się długo ze zbójami żeby sobie odnowe na 3 lvl szybko wbić ;P.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Knuckles




Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: ci biedni ludzie mają to wiedzieć ?

 Post Wysłany: Nie 19:40, 15 Lip 2007    Temat postu:

Hmm ale po co wydawać te 3-4k na strzałę jeśli za ten pieniądze + 2-3 polowania na czarne dziki i masz kule 28/2/wr może trochę przesadziłem bo samo wr - 5k, ale dołożyłem do początkowej strzały 14 efekt dołożyłem jesczez E+ i E- i potem odrazu ściana 40/2

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Przemek
Klanowicz



Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Żywiec
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Nie 19:52, 15 Lip 2007    Temat postu:

Teeeee, bez spamu mi tu.
Najlepiej miec i to i to i koniec tematu.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ringo




Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Gdynia

 Post Wysłany: Wto 9:19, 17 Lip 2007    Temat postu:

Co do mapek:

Banshee: Bez zarzutow, no moze postawiłbym troche wiecej stworkow po dordze. Misja latwa, krotka i przyjemna. Exp odpowiedni.

Kamienie: To zadanko najbardziej mi sie spodobało. Wydaj sie trudne ale w rzeczywistosci nie jest takie straszne. Expa faktycznie mogloby byc ciut
wiecej. Szczegulnie moj nowy mlotnik bedzie mial gdzie expic Very Happy

Worg i Polowanie: Tutaj miałem maly problem. Zamiast worga i lamparta wyswietlaja mi sie biale kontury ich postaci. Pewnie cos zjebalem przy wgrywaniu tekstur, choc staralem sie robic wszystko zgodnie z instrukcja( zdolny jestem Razz ) Zadania dosc podobne, fajne, choc srednio przydatne. Zawsze to jakas odmiana Wink

Stworow nie testowalem bo nie mam jeszcze na tyle silnej postaci na gip.

Jak cos to mapki wspolgraja z mnichem Yomandy.
Kawał dobrej roboty, czekam na nastepne superr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Wto 9:35, 17 Lip 2007    Temat postu:

Dzięki za testy ;P

Worg i Polowanie mają być to misje dla osób które ciągle chodzą na dziki ;P. W sumie na takim poziomie, a od dzików niedaleko Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Knuckles




Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: ci biedni ludzie mają to wiedzieć ?

 Post Wysłany: Śro 9:06, 18 Lip 2007    Temat postu:

Ringo z tego co mówiłeś u mnie też ci się pokazują białe kontury więc nie wiem, a u mnie jest raczej nie możliwe, żebyś coś zrobił źle bo instrukcja jest obszerna i w dodatku z programem, więc to napewno nie twoja wina

P.S Misja Sh-Yugght(czy jakoś tak) przetłumaczona na polski przez Yomande(mnich) nie jest uczciwa, posiada wiele bugów, których yomandzie nie chciało się poprawiać...

Ide expić na smokach Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ringo




Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Gdynia

 Post Wysłany: Śro 16:34, 18 Lip 2007    Temat postu:

Nie przypominam sobie żebym tak mówił, twoja żaba pokazuje sie normalnie.
Wiem, ale w mnichu nic nieuczciwego nie widze. Po prostu nie chodze tam gdzie mnie wywala Razz Zreszta mam ja jeszcze z czasow testow. Miklosz pisal w instrukcji ze mapki nie wspolgraja z zadnymi innymi ale nie jest to do konca prawda. Mam jeszcze pare innych map i tez nic zlego sie z nimi nie stalo. Tylko te WoL na gip zniknely( Dziecko Ogra i Złe Oko)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Miklosz
Klanowicz



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

 Post Wysłany: Śro 20:53, 18 Lip 2007    Temat postu:

To takie zapobieganie, żeby później się nikt nie skarżył że wywaliło jego mapki ;P.
Mówiłeś że na mapce Yomandy wywala, w jakich momentach? Bo jak się już z czymś takim spotkałem to zawsze mogę poprawić, mogę też przenieść obszar z odległych szczytów na miasto. Wtedy nie będzie błędów związanych z chodzeniem na dalsze dystanse Wink.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Forum klanu Devils Strona Główna » Archiwum » Mapy Miklosza
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group